Hulpdienst

Na de zomervakantie

Na de versoepeling van de maatregelen tegen het Corona virus is de SP Hulpdienst vanaf 19 mei weer gestart met contactafspraken met cliënten. Ook hebben we hulpvragen van cliënten vanuit hus behandeld. Dit “twee sporen beleid” is goed bevallen en we zullen daar waar nodig ook na de zomervakantie mee verder gaan. Het is natuurlijk zowel op dit moment als in september moeilijk te voorspellen wat ons qua Covd-19 te wachten staat. In principe hanteren we daarom ook nu en in de periode september tot december dezelfde voorwaarden als voor de zomervakantie tenzij de adviezen van het RIVM voor de overheid leiden tot een (nog) verdere versoepeling. Wij zullen ons beleid dan uiteraard aanpassen. Vanaf september gaan we de openingstijden weer verruimen en starten we weer met het inloopspreekuur op donderdag en vrijdag.

Wat betekent dit allemaal voor de periode na de zomervakantie tot de kerst?

Ten eerste dezelfde maatregelen om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan.

Ten tweede: U kunt een afspraak maken alleen als u geen Corona verschijnselen heeft, geen koorts heeft, niet hoest of niest. • U komt als dat mogelijk is alleen op de afspraak. • U komt op de tijd van de afspraak, niet eerder • U volgt de instructies bij binnenkomst en vertrek • U houdt altijd minstens 1,5 m afstand tot anderen in het pand.

Ten derde: de aanpassing van de openingstijden en hervatten van het inloopspreekuur.

Voor meer informatie: bel 06-466 533 16

Paul Day, coördinator SP Hulpdienst

Paul Day is coördinator van de hulpdienst. Bereikbaar via telefoonnummer 06-466 533 16; e-mail: hulpdienstspleiden@gmail.com

Meer over Paul Day

De Leidse SP-hulpdienst

Gelijk hebben en gelijk krijgen is twee. En dat gelijk krijgen wordt voor gewone mensen steeds moeilijker nu de sociale rechtshulp almaar wordt afgebroken.

Openingstijden SP Hulpdienst 1 september tot 23 december 2020

Voorlopig geen inloopspreekuur i.v.m. Covid-19

Algemene zaken (op afspraak):
• Dinsdag t/m vrijdag 11.00 tot 16.00

• Woensdag 20.00 tot 21.30

Juridische zaken:
• Dinsdag 11:00 tot 16:00 uur (op afspraak)

Afspraak maken: bel 071- 521 91 53, mobiel 06- 466 533 16.
E-mail naar hulpdienstspleiden@gmail.com
Bezoekadres Hulpdienst: Marnixstraat 18, 2316 EN Leiden.

Paul Day

Hulpdienstcoördinator

Dhr. drs. P.A. Day (Paul) 'Gedreven, dienstverlener, bemiddelaar, huisbezoek' Bereikbaar via telefoonnummer 06-466 533 16; e-mail: hulpdienstspleiden@gmail.com

Aat van Gurp

Hulpdienstmedewerker

Dhr. mr. drs. A.P. van Gurp (Aat): 'Gebalanceerd, luisterend oor’. Hulpdienstmedewerker sinds 2006. Bereikbaar: vrijdag van 10.30-16.00u

Rachid Benissaid

Rachid Benissaid is al jaren inzetbaar tijdens de drukke belastingweken.

Wilma Olijerhoek

Wilma Olijerhoek is al jaren inzetbaar tijdens de drukke belastingweken.

Gout Kattenberg

Hulpdienstmedewerker

Dhr mr. G. Kattenberg (Gout) is fiscaal jurist en vrijwilliger tijdens de drukke belastingweken

Dilek Karaman