Nationaal Zorgfonds

31 januari 2017

“De muur tussen patiënt en zorgverlener moet verdwijnen!”

Op dinsdag 24 januari organiseerde de SP een informatiebijeenkomst over het Nationaal Zorgfonds in het Huis van de Buurt De Kooi in Leiden. Ondanks de dichte mist die ‘s avonds plotseling de kop opstak waren er desondanks toch veertig - zeer betrokken en verontwaardigde - bezoekers in de zaal. Het thema van de avond was dan ook: ‘Wat is er allemaal mis met het huidige zorgsysteem en hoe gaat het Nationaal Zorgfonds dit oplossen?’

9 januari 2017

Bijeenkomst over het Nationaal Zorgfonds op 24 januari

Foto: SP

Op 24 januari 2017 organiseert de SP Leiden een informatiebijeenkomst over het Nationaal Zorgfonds in het Huis van de Buurt De Kooi in Leiden.

15 december 2016

SP van deur tot deur in de Kooi voor Nationaal Zorgfonds

Foto: SP

De Leidse SP ging gisteravond opnieuw de buurt in. Net als vorige keer werd aan bewoners van de Kooi gevraagd wat ze van het plan voor een Nationaal Zorgfonds vinden.

17 november 2016

SP op Leidse markt voor Nationaal Zorgfonds

Afgelopen zaterdag, 12 november, was de SP opnieuw aanwezig om steunbetuigingen voor het Zorgfonds op te halen.

6 november 2016

SP langs de deuren in Rijnsburg voor Zorgfonds

SP-leden gingen gisteren van deur tot deur in Rijnsburg om steunbetuigingen op te halen.

13 oktober 2016

SP opnieuw de straat op voor Nationaal Zorgfonds

Woensdagavond 12 oktober ging een groep SP'ers uit Leiden en Rijnsburg de Burgemeesterswijk in, het gedeelte vlakbij de Hoge Rijndijk. Een kort fotoverslag.