SfeerSPeer

16 oktober 2004

SfeerSPeer

Ben jij jong en wil je wel eens een oude SP-er ontmoeten? Ben jij rijk en wil je wel eens kennis maken met een arme SP-er? Woon je in Gouda en wil je wel eens weten hoe een Alphense SP-er eruit ziet? Of ben je vrouw en wil je wel eens een mannelijke SP-er tegen het lijf lopen? Of misschien ben je wel blank en wil je eens een zwarte SP-er spreken. Maar waarschijnlijk wil je gewoon eens gezellige een avondje uit met leuke mensen. Dan ligt hier je kans.

Dit is een uitnodiging aan jou voor SfeerSPeer op vrijdagavond 29 oktober vanaf 21.00 uur in De SPeer, Marnixstraat 18 in Leiden. SfeerSPeer is het maandelijkse regionale politiek café voor alle SP-ers in onze regio waar je kunt bijpraten, afspraken maken of oude verhalen ophalen met allerlei mensen uit de hele regio. Van Gouda tot Hillegom en van Katwijk tot Bodegraven. Elke laatste vrijdag van de maand. Met hapje en drankje.

Iedere SfeerSPeer zal er iets speciaals gebeuren om het politiek café op te leuken. Vrijdag 29 oktober komt doctor Ronald van Raak, filosoof, schrijver, lid van het partijbestuur en Eerste Kamerlid voor de SP. Hij is het hoofd van ons wetenschappelijk bureau en staat bekend als “de partij-ideoloog van de SP”. Je kunt hem het hemd van het lijf vragen en hij heeft beloofd op alle vragen antwoord te geven.

Info: Cor Vergeer, 071-5311406. corvergeer@hetnet.nl . Tot ziens in SfeerSPeer!