SP gaat schaatsen!

4 februari 2006

SP gaat schaatsen!

Op donderdagavond 9 februari vanaf 20:00 uur zullen verschillende raadskandidaten van de SP een onverwacht bezoek brengen aan de ijshal. De SP ondersteunt de ijshal en voegt de daad bij het woord door de mensen van de ijsvereniging te bezoeken. Er wordt momenteel ook gewerkt aan voorstellen die de ijshal bestaanszekerheid kan geven.

Een schaatser van IJVL.
(Foto: www.ijvl.nl)

“Ook al komt er straks een ijsbaan in Alphen,” aldus lijsttrekker Antoine Theeuwen, “Leiden verdient een eigen baan. Dat hebben de ijsvereniging en het bestuur van de ijshal allang bewezen. De Leidse ijshal heeft nu én in de toekomst onze steun nodig. Wij willen het begin van de Winterspelen goed inluiden en komen gezellig schaatsen!”

De SP en de ChristenUnie hebben samen, na gesprekken met mensen van de Ijsport Vereniging Leiden, voorstellen geformuleerd om de ijshal te onderhouden. De PvdA heeft aangegeven positief te staan tegenover de voorstellen. Deze voorstellen zullen behandeld worden in de commissie Onderwijs en Cultuur op 14 februari.

Meer informatie bij: Eva de Bakker , evadebakker@hetnet.nl
IJssport Vereniging Leiden