SP houdt ledenbijeenkomst over college-onderhandelingen

16 maart 2006

SP houdt ledenbijeenkomst over college-onderhandelingen

De Leidse SP-afdeling nodigt al haar leden uit om op maandag 20 maart, om 20 uur in de SPeer aan de Marnixstraat 18, te komen discussiëren over de college onderhandelingen. Voorzitter Erwin Tak: "De ontwikkelingen rond de collegevorming gaan snel en de eerste gesprekken in de informatieronde zijn al geweest. Graag willen we onze leden hierover bijpraten en horen wat zij vinden dat er moet gaan gebeuren."

SP afdelingsvoorzitter Erwin Tak: "De verkiezingsoverwinning van de SP in Leiden is een fantastische beloning voor de inzet van vele mensen. Maar een dergelijke overwinning brengt ook met zich mee dat we ons moeten beraden op wat ons nu te doen staat. Blijven we ons geluid laten horen in de oppositie of gaan we de uitdaging aan om aan een coalitie deel te nemen en zo er een beter Leiden van te maken?"

De Ledenvergadering is op maandag 20 maart om 20 uur in de SPeer, Marnixstraat 18. Alle leden zijn welkom!

Meer informatie: Erwin Tak, erwintak@tomaatnet.nl