h

Portaal belooft problemen Agaatlaan aan te pakken

23 april 2006

Portaal belooft problemen Agaatlaan aan te pakken

Op zondag 5 maart hebben bewoners van de Agaatlaan samen met de SP klachten verzameld, over onder andere gebrekkig warm water of kapot sanitair. De in totaal 31 klachten werden laatst overhandigd door bewoner Robin van der Haar aan de directeur Lex de Boer van Portaal.
Robin van der Haar overhandigt de klachten aan Portaal-directeur Lex de Boer.

Zeventien huurders hadden gedurende de winter geen warm water of slechte verwarming. Lex de Boer van Portaal: “De problemen met warm water zijn een verantwoordelijkheid van Portaal. We zullen er sowieso induiken en kijken wat we er aan gaan doen. Dat mensen niet geholpen werden door de klachtenlijn, komt door fouten in ons call-center in Veenendaal. Excuses daarvoor.”

Kapot sanitair of slechte elektriciteitsbedrading wordt door Portaal opgelost. Indien het call-center niet goed helpt, moeten bewoners de huismeester bellen. Daarnaast biedt Portaal de mogelijkheid om huizen van dubbelglas te voorzien. Lex de Boer: “De kosten daarvoor verdien je snel terug door je lagere stookkosten.”

SP-raadslid Louk Rademaker bracht de directeur van Portaal in contact met de bewoners. “Ik ben blij om te zien dat ook Portaal bereid is om een stuk socialer te worden. Inmiddels zijn meerdere huurders weer voorzien van warm water. We willen ook samen met de bewoners een bewonerscomité oprichten, zodat we deze onderhoudsproblemen sneller met de mensen kunnen aanpakken!”

Meer informatie: Louk Rademaker, 06-25563389, lrademaker@tomaatnet.nl

U bent hier