In gesprek met gemeenteraadsleden en wethouders: Ledenbijeenkomst

27 juli 2006

In gesprek met gemeenteraadsleden en wethouders: Ledenbijeenkomst

Zoals alle leden in het jaarplan en in Over de Rooie hebben kunnen lezen zal het bestuur van de afdeling Leiden e.o. elke eerste zondag van de maand een bijeenkomst voor leden organiseren. In verband met de versnelde verkiezingen van 22 november a.s. zal op de eerste zondag van september er een ALV worden gehouden. De geplande ledenbijeenkomst van september is daarom vervroegd naar woensdag 30 augustus, van 20.00 –22.00 in de Speer, Marnixstraat 18

De ledenbijeenkomst van deze maand staat in het teken van het politieke werk van fractie en wethouders. Sinds de verkiezingen van maart 2006 en de collegevorming zijn de zevenkoppige SP fractie en de 2 wethouders aan de slag gegaan. Graag willen we bij de start van het nieuwe politieke seizoen met u bijpraten over de gevaren koers, het verzette werk en uw ervaringen met college en fractie tot nu toe. Dus ga in gesprek met de SP-fractie en de SP wethouders

We horen graag wat u er van vindt zodat dit meegenomen kan worden in het komende jaar. We zien u daarom graag op 30 augustus a.s.