Kom inspreken over de RijnGouwelijn!

22 september 2007

Kom inspreken over de RijnGouwelijn!

nee dus.Gedeputeerde Staten van de provincie Zuid Holland hebben aangekondigd de RGL te willen doordrukken. Provinciale staten moet daar nu over beslissen. U kunt vrijdagmiddag 28 september om 14.00 uur in het provinciehuis inspreken bij de provinciale commissievergadering. Mocht u of uw organisatie in een later stadium nog officiëel bezwaar willen aantekenen tegen het besluit van de provincie, of zelfs juridische stappen willen ondernemen, dan bent u verplicht om vrijdag te komen inspreken. Anders bent u in het verdere proces niet officiëel "belanghebbende".

Mocht u op de genoemde datum en tijd niet kunnen komen inspreken, maar wilt u dat wel, dan kunt u iemand anders machtigen om dat voor u te doen. Verschillende organisaties uit Leiden gaan er heen, in elk geval OV-reizigersorganisatie ROVER, de Stichting Openbaar Vervoer op Maat (STOOM), en de Leidse Fietsersbond.

Als u wilt inspreken moet u zich tenminste 48 uur voor aanvang van de vergadering opgeven bij de commissiegriffier, Wouter Knop, w.knop@pzh.nl of tel. 070-4416494. Bij afwezigheid van de commissiegriffier kunt ook contact opnemen met statengriffie@pzh.nl. De vergadering is in de Uiterwaardenzaal op de eerste verdieping. Mocht u die middag voor een dichte deur komen te staan, dan kunt u bellen met Julian van der Kraats, tel. 06-15042822.

U kunt hier alle vergaderstukken vinden.

Meer informatie: gemeenteraadslid Julian van der Kraats, jvdkraats.sp@gmail.com, tel 06-15042822, of SP-statenlid Harre van der Nat, hvdnat@sp.nl, tel 06-48381715