Vanavond SP vs VVD over uitverkoop NUON op TV West

25 februari 2009

Vanavond SP vs VVD over uitverkoop NUON op TV West

Vavavond om 17:25 gaat SP-raadslid Julian van der Kraats in het programma Westweek debat met VVD-fractievoorzitter Paul Laudy over de mogelijke uitverkoop van de Leidse aandelen NUON. Om 18:00 volgt een debat op Radio West.

De VVD vertegenwoordigt waarschijnlijk zo'n beetje de hele raad behalve de SP, want de coalitiepartijen PvdA, VVD, CDA en GroenLinks lijken allemaal voor de uitverkoop te zijn. Julian van der Kraats: "Het is niet de eerste keer dat de SP alleen staat als we waarschuwen voor de nadelige gevolgen van de uitverkoop van een stukje van onze maatschappij. Telkens krijgen we achteraf gelijk, zoals bij de eerdere privatisering van de energiebedrijven en bij de thuiszorg. En door de kredietcrisis zijn we er weer eens met onze neus opgedrukt, wat er gebeurt als je te veel ruimte geeft aan hebzucht en het streven naar snelle winst. Het zou voor iedereen ondertussen toch wel duidelijk moeten zijn dat we zo op de verkeerde weg zijn.'

Kijk hier Westweek terug
Teken de petitie tegen de verkoop van NUON! Ga naar zezijnnuts.nl
Meer informatie: Julian van der Kraats, jvdkraats.sp@gmail.com, tel 06-44576345