SP-Leiden staat morgen weer op de Leidse markt!

9 oktober 2009

SP-Leiden staat morgen weer op de Leidse markt!

De Leidse SP is morgen, zaterdag 10 oktober, weer op de Leidse markt te vinden! De SP'ers staan van 12.00 tot 16.00 op het Waaghoofd, naast het bruggetje richting de Haarlemmerstraat.

Het thema voor deze marktkraam is de landelijke '65 blijft 65'-actie!. Deze actie, die in het hele land al veel stof heeft laten opwaaien, wordt dus morgen ook in Leiden gevoerd! U bent van harte welkom om de actie met uw handtekening te ondersteunen om zo uw ongenoegen over dit kabinetsplan te laten weten.

Tweede Kamerlid Sadet KarabulutSpeciale gaste is het SP-Kamerlid Sadet Karabulut, die vanaf 12.00 ook aanwezig is om samen met de Leidse gemeenteraadsfractie van de SP de actie kracht bij te zetten!

Natuurlijk zijn de beroemde rode tomaatsponsjes weer in de aanbieding, en u kunt de nieuwste versie van de ZO-krant ook weer meenemen. En als u uw hart wilt luchten over de Leidse politiek, bent u ook van harte welkom!

Meer informatie: Dirk van den Berg, dirkvdberg.sp@gmail.com.