Laatste stand van zaken Centrum voor Jongeren in Leiden

4 november 2009

Laatste stand van zaken Centrum voor Jongeren in Leiden

Zoals bekend is de SP samen met een groot aantal organisaties bezig met het oprichten van een stedelijk centrum voor jongeren. SP-raadslid Roos van Gelderen is de initiatiefnemer: "Op dit moment zijn we bezig met het zoeken van een geschikte locatie en het zoeken van voorbeelden elders in het land, waar we mensen mee naar toe kunnen nemen om te laten zien wat er allemaal mogelijk is, als je maar wilt... Kortom, we zitten niet stil en blijven geloven in het belang van een stedelijke voorziening voor jongeren, die in een stad als Leiden natuurlijk eigenlijk niet zou mogen ontbreken."

Om iedereen te betrekken en te informeren, maakt de initiatiefgroep eens in de 2 à 3 maanden een nieuwsbrief. In de laatste nieuwsbrief valt o.a. te lezen welke vragen er vanuit de politiek zijn gesteld aan de initiatiefgroep toen zij in juni kwam inspreken bij de commissie Onderwijs en Samenleving.

Download de laatste nieuwsbrief (PDF)
Meer informatie of (beter nog) meedoen? Neem dan contact op met: Roos van Gelderen, raadslid SP; roosvangelderen@gmail.com, telefoon 06 - 408 915 08