Vanavond: Roos van Gelderen in debat bij het COC

9 februari 2010

Vanavond: Roos van Gelderen in debat bij het COC

Roze Leidse burgers stemmen natuurlijk SP!Vanavond om 20.15 uur zal Roos van Gelderen namens de SP in debat gaan over de roze aspecten van de Leidse politiek. Het debat wordt georganiseerd door het COC, de belangenorganisatie van homoseksuele mannen, lesbische vrouwen, biseksuelen en transgenders. De zaal gaat open om kwart voor acht en ligt aan de Langegracht 65.

In het debat zal Van Gelderen ingaan op de vraag: Welke gay-issues gaan de SP aan het hart en waarom zouden Roze Leidse burgers op de SP moeten stemmen?

Naast Roos van Gelderen zijn aanwezig: Jan Thijs Leeuwrik Nieborg (GroenLinks), Gerda van den Berg (lijsttrekker PvdA), Gerard van Unen (D66), Moniek van Sandick (CDA), Jaap van Oeveren (VVD), Joost van Breukelen (Stadspartij Leiden Ontzet), Daan Sloos (lijsttrekker Leefbaar Leiden) en de partij Stem Terug. De gespreksleiding is in handen van Erick van Zuylen en Julie van Schravendijk.

Meer informatie: Roos van Gelderen, roosvangelderen@gmail.com
Website van het COC