SP begint met verkiezingscampagne in Leiden!

9 mei 2010

SP begint met verkiezingscampagne in Leiden!

Precies een maand voor de Kamerverkiezingen van 9 juni stond de Leidse SP weer op de markt. De andere partijen schitterden door afwezigheid.

De SP'ers deelden folders uit over de AOW-actie '65 blijft 65', een voorstel dat mede dankzij de SP in de Tweede Kamer nog steeds niet definitief is geworden. Het besluit erover wordt pas na 9 juni door de nieuwe Tweede Kamer genomen, dus actie is nog altijd nodig!

Daarnaast is de SP gisteren in de provincie Zuid-Holland een nieuwe actie rond de OV-chipkaart begonnen. Zie hierover het eerdere nieuwsbericht op deze site, ook hierover werden folders uitgedeeld. Ook kunnen klachten over de OV-chipkaart hier worden ingevuld.

Het weer was niet best, af en toe regen, en soms droog. Na drie uur ging het helaas echt goed regenen, en werd het kraampje opgebroken. Toch hebben behoorlijk wat passanten hun weg naar de kraam weten te vinden, er werd af en toe flink gediscussieerd. Ook de nieuwste tomaatvormige sponsjes trokken weer veel aandacht.

SP kraampje

Voor meer informatie: neem contact op met Dirk van den Berg, 06 549 222 38, of dirkvdberg.sp@gmail.com.