SP'ers in weer en wind op de markt

17 oktober 2010

SP'ers in weer en wind op de markt

Gisteren liet de SP in Leiden opnieuw zien dat er geen verkiezingen nodig zijn om je als politieke partij te presenteren aan het publiek. Dit keer stonden de SP'ers op het Waaghoofd. De weersomstandigheden werkten niet echt mee: er stond een gure, bij vlagen keiharde wind. Zelfs het zware sandwichbord met de poster van Emile Roemer viel door de harde windvlagen een paar keer om, en ook foldermateriaal waaide soms alle kanten op.

Omdat het nieuwe, rechtse kabinet net was geïnstalleerd, werd de allernieuwste reactie van Emile Roemer uitgedeeld, samen met de verse ZO-krant. Ook konden voorbijgangers lezen wat het SP-standpunt is op het nieuws over de RijnGouweLijn.

Raadslid Louk Rademaker deelde de folders uit, en kreeg behoorlijk wat aanloop. Ook de andere SP'ers werden soms bestookt met vragen, omdat het toch merkwaardig overkomt dat een partij buiten het verkiezingsseizoen nog de moeite neemt om aanspreekbaar te zijn. Het werd door velen gewaardeerd.
Marktkraam 16-10-10

Gelukkig werd het weer vanaf 15.00 een stuk beter, en brak de zon zelfs lekker door. Zo was het toch nog even genieten. Komt u de volgende keer ook langs?