SP regelt betaalbaar busvervoer naar manifestatie "Armoede werkt niet"

23 november 2010

SP regelt betaalbaar busvervoer naar manifestatie "Armoede werkt niet"

De SP afdelingen in de regio Zuid Holland Noord regelen busvervoer naar de manifestatie “Armoede werkt niet” in Den Bosch op 27 november a.s. Deze manifestatie is het vervolg op de door Tweede Kamerlid Sadet Karabulut gelanceerde campagne ‘Armoede werkt niet’ . De SP is in actie gekomen voor mensen met een arbeidsbeperking (Wajong, WSW, WWB uitkering) te steunen. Met de plannen van het kabinet Rutte moeten juist deze mensen inkomen inleveren en wil men ook 30.000 banen in de sociale werkvoorziening schrappen. Tijdens de manifestatie is er muziek en zijn er diverse sprekers waaronder Emile Roemer.

Wie mee wil kan opstappen in Leiden (8:30 uur bij de Molenwerf achter de Molen de Valk), Alphen aan den Rijn (9:00 uur bij NS busstation) en Gouda ( 9:30 uur bij Station NS Bloemendaalzijde) en daarna doorrijden naar Den Bosch. De minimale bijdrage voor een retour is 5 euro. Aanmelden kan alleen via de SP afdelingen Leiden, Alphen, Gouda en Zuidplas. Meer informatie staat op de lokale websites.

Buskaarten bestellen bij:
Regiovertegenwoordiger Gerard Harmes 0172-444085 of 06-12210329
SP Leiden: Martine Mergler 06-27283896
SP Alphen: Gerard Couturier 06-16291069
SP Gouda: Elselien van Diffelen 0182-581847
SP Zuidplas: Lydia Reicher 06-24256855

Meer informatie over dit persbericht :

Gerard Harmes, regiovertegenwoordiger
0172-444085 of 06-12210329