De SP stond op zaterdag 4 juni op een zonovergoten markt in Leiden!

6 juni 2011

De SP stond op zaterdag 4 juni op een zonovergoten markt in Leiden!

De SP wil graag laten zien dat uw mening telt, ook als de verkiezingen geweest zijn. Daarom staan de SP'ers als het even kan elke eerste zaterdag van de maand op de markt. Afgelopen zaterdag was het weer zover!

Het weer werkte voortreffelijk mee, het zonnetje scheen stevig. Iets te stevig voor de SP'er, die daarom een wit petje droeg.

SP op de markt

Door het mooie weer was de belangstelling niet erg groot, maar de mensen die bleven staan voor een praatje hadden ook echt interesse. Ze waardeerden allemaal dat de SP er gewoon stond, en namen bijna allemaal de 'Ik heb je nodig'-folder van Emile Roemer mee.

Naast de gebruikelijke tomatensponsjes (die toch altijd weer de belangstelling wekken) en de ballonnen ziet u iets groens op de tafel. De SP'ers hadden stekjes van de tomatenplant in de aanbieding. Eén van leden van de afdeling Leiden had deze bijna 200 stekjes beschikbaar gesteld voor een actie. De stekjes vonden gretig aftrek, binnen een paar uur waren ze allemaal weg.
Hier biedt een SP'ster de stekjes aan voorbijgangers aan.
De stekjes worden uitgedeeld

Begin juli staan we er weer. U bent van harte welkom om even langs te komen!

Meer informatie: neem contact op met Dirk van den Berg, dirkvdberg.sp@gmail.com, of 06 549 222 38.