De SP schrijft 10 nieuwe leden in op zaterdag 16 juli in Noordwijkerhout!

23 juli 2011

De SP schrijft 10 nieuwe leden in op zaterdag 16 juli in Noordwijkerhout!

De Leidse SP staat natuurlijk als het even kan de eerste zaterdag van de maand op de markt in Leiden. Een paar maanden geleden ontstond het idee met een van de actieve leden in Noordwijkerhout om daar op de jaarlijkse braderie te gaan staan. Zo gezegd, zo gedaan! Maar liefst 10 nieuwe leden meldden zich aan! Een enorm succes.

De dag begon prachtig zonnig, en Eva, het actieve lid in Noordwijkerhout, stond vanaf 10.00 al op de kraam. Het was een drukke braderie.

Eva had haar hondje meegenomen als mascotte, hier in gesprek met een andere Noordwijkerhouter.

Uit Leiden was een aantal hulptroepen meegekomen, maar ook andere leden in Noordwijkerhout kwamen meehelpen!

Het kraampje was een enorm succes. Eva wist maar liefst 10 nieuwe leden binnen te halen!

De dag was zonnig, maar helaas... na 15.30 barstte een flinke bui los, die vele kraamhouders ertoe deed bewegen voortijdig op te breken. Dit was voor Eva geen hindernis om in de regen door te gaan om de populaire tomaatsponsjes aan te bieden!

Helaas liep de braderie door de regen toch nog voortijdig op z'n eind. Ook de SP brak rond 16.30 op, als laatste.

Wilt u ook een SP-kraampje in uw gemeente in de Leidse regio organiseren? Meld het ons! Andere geïnteresseerden zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Meer info bij Dirk van den Berg, telnr 06 549 222 38, of dirkvdberg.sp@gmail.com.