Emile Roemer komt op woensdag 31 augustus naar Leiden!

3 augustus 2011

Emile Roemer komt op woensdag 31 augustus naar Leiden!

In de afgelopen maanden heeft u op onze website kunnen volgen dat ons afdelingspand, de SPeer, verbouwd werd. De verbouwing wordt deze weken afgerond, en Emile Roemer komt hoogstpersoonlijk het pand heropenen!

Naast de heropening van de SPeer wordt deze avond ook een nieuw bestuur gekozen. En Emile Roemer komt niet alleen het pand heropenen, ook houdt hij een verhaal over de financiële crisis en de rol van Griekenland hierin!

Omdat we vanwege Emile's komst een grote toeloop verwachten, is het noodzakelijk dat u zich aanmeldt als u wilt komen. Alle leden in de afdeling hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen. De leden die zich nog niet hebben aangemeld als lid, maar dit nog wel willen doen, kunnen zich nog steeds aanmelden, via het e-mailadres of telefoonnummer onder dit bericht. Leden mogen ook een introducé opgeven.

Ook andere belangstellenden zijn natuurlijk van harte welkom. U kunt zich ook als niet-lid aanmelden om deze avond bij te wonen.

Tot 31 augustus, op de Marnixstraat 18 in Leiden! Er is parkeergelegenheid vlakbij. De avond begint om 19.30!

De 'oude' buitenkant van de SPeer.

Voor aanmeldingen en informatie: e-mailt u naar leiden@sp.nl, met vermelding van uw naam en evt. lidnummer, en de introducé die u wilt meenemen. U kunt ook bellen met het telefoonnummer 06 27 28 38 96.