De SP stond gisteren weer op de Leidse markt!

8 juli 2012

De SP stond gisteren weer op de Leidse markt!

Na diverse verkiezingscongressen was het hoog tijd dat de SP zich weer liet zien op de Leidse markt. Gelukkig zat het weer dit keer heel erg mee, geen druppel regen kwam naar beneden. Dit keer had ook SP-wethouder Roos van Gelderen tijd gevonden in haar drukke agenda.

Kraampje op de zaterdagmarkt

De SP'ers hadden nieuw materiaal, dat ziet u links op de foto. Een verticale banier. En rechts is nog net een bak plantjes zichtbaar. Dit waren tomaatplantstekjes, gratis aangeboden door één van de Leidse leden. Veel voorbijgangers namen een stekje mee, anderen waren al voorzien.

Het was te merken dat het begin van de vakantie was aangebroken. Er kwamen veel toeristen langs, die verrast werden door de tomaatsponsjes. Die vonden opnieuw gretig aftrek.

Veel voorbijgangers bleven even hangen voor een praatje, wilden weten wat de SP vindt over diverse onderwerpen. Eén voorbijganger meldde niet meer te gaan stemmen. Maar na een leuke discussie meldde deze meneer dat het toch wel een goede zaak zou zijn als de SP in de regering zou komen. En een paar dames die altijd al SP stemden. Op de vraag waarom ze geen lid werden konden ze geen antwoord geven en kregen ze een ZO-krant mee.

De SP staat er over twee weken weer. Komt u dan ook langs?

Meer informatie bij Dirk van den Berg, dirkvdberg.sp@gmail.com, of telnr 06-549 222 38.