13 maart: bijeenkomst 'Zorgen om de zorg'!

9 maart 2013

13 maart: bijeenkomst 'Zorgen om de zorg'!

De SP maakt zich grote zorgen over de gevolgen van de kabinetsplannen voor de zorg. Deze plannen raken niet alleen zorgontvangers, maar ook zorgverleners. Daarom is er aanstaande woensdagavond een bijeenkomst in het gebouw van de SP aan de Marnixstraat in Leiden!

De SP streeft ernaar om in vele gemeenten medewerkers, patiënten, mantelzorgers en andere betrokkenen te mobiliseren. We willen daarom onze krachten bundelen door de vorming van een lokaal actiecomité, een platform ‘Zorg voor elkaar’.

Daarom vragen we aan iedereen, professionals en zorgontvangers, om met ons mee te denken. In eerste instantie gaat het om verzamelen van ideeën. Want mensen weten zelf vanuit hun werk of leefsituatie het beste wat er mis zal gaan als de kabinetsplannen doorgaan. Welke mensen worden het hardst geraakt door de bezuinigingen? Waar ontstaan de problemen in Leiden? En hoe zou het anders kunnen?

De SP maakt altijd graag gebruik van de ideeën van de mensen die zelf direct of indirect betrokken zijn. Daarom nodigen wij iedereen van harte uit voor de bijeenkomst op woensdag 13 maart om 20.00 in de SPeer, Marnixstraat 18, Leiden. Op die avond willen we met alle aanwezigen in kaart brengen welke problemen patiënten of professionals tegenkomen als gevolg van de bezuinigingen.

Wilt u wel ervaringen met ons delen, maar bent u niet in de gelegenheid om op deze avond aanwezig te zijn? U kunt uw ervaringen en tips mailen, maar ook naar ons bellen.

Voor meer informatie: mail naar leiden@sp.nl of bel 071-521 91 53 (spreek buiten kantooruren het antwoordapparaat in).