Open Huis gemeenteraad: ook de SP is erbij

25 juni 2013

Open Huis gemeenteraad: ook de SP is erbij

Wilt u actief worden in de Leidse politiek?Wilt u actief worden binnen de Leidse politiek? Kom dan op zaterdag 29 juni naar het Open Huis van de raadsfracties in het stadhuis. De politieke partijen die in de Leidse gemeenteraad vertegenwoordigd zijn stellen hun fractiekamer open van 10.00 tot 14.00 uur. Ook de SP is erbij vertegenwoordigd, met raadsleden Eva de Bakker, Julian van der Kraats en Louk Rademaker.

Die ochtend kunt u kennis maken met onze raadsleden en andere leden van de partijen. Zij vertellen welke mogelijkheden er zijn om politiek actief te worden. Daarnaast worden de volgende activiteiten georganiseerd:

Speeddate: In sneltreinvaart kennis maken met / uw vraag stellen aan lokale politici.

Prik(kel)bord: Waarvan krijgt u kriebels of jeuk in de gemeente? Laat uw tips en suggesties ter verbetering achter. Een compliment mag natuurlijk ook.

Zeteldans: Test uw kennis van de lokale politiek met het politieke bordspel 'Zeteldans - race naar de Raad'.

#Vraagraad071: Stel uw vragen over het raadswerk ook op Twitter, raadsleden geven antwoord tijdens het Twitterspreekuur tussen 11.00 en 12.00 uur.

U kunt tussen 10.00 en 14.00 uur vrij inlopen bij het Open Huis. Om een inschatting te kunnen maken van het aantal deelnemers is het prettig als u zich van tevoren aanmeldt bij mw. Ceryl de Heer, via c.de.heer@leiden.nl.

En doe alvast de test op www.sleutelfigurengezocht.nl om te ontdekken hoe u een rol kunt spelen in de Leidse politiek.

Website van de Griffie, die de campagne "Sleutelfiguren gezocht" organiseert