Bouw op Trekvaartplein begonnen

19 december 2013

Bouw op Trekvaartplein begonnen

Eindelijk is begonnen met het opknappen van het Trekvaartplein!Na meer dan tien jaar wachten zijn dan nu toch de eerste nieuwe huisjes op het Trekvaartplein in aanbouw. Hiermee is een begin gemaakt aan een opknapbeurt voor het hele Trekvaartplein. De bouw zal in 5 verschillende fases uitgevoerd worden waarbij zowel huizen als standplaatsen zullen worden gebouwd. Ook heeft een gedeelte van de bewoners er voor gekozen om zelf een kavel te kopen en die zelf te bebouwen.
De SP is blij dat er eindelijk voortgang zit in het project, verder wil de SP nog regelen dat er een nieuw permanent buurthuis komt en dat het nutteloze project om een brug over de Haarlemmerstrekvaart als ontsluiting van de wijk Poelgeest te dienen wordt afgeblazen.
Fractievoorzitter Antoine Theeuwen: "We zijn al jaren bezig samen met de mensen van het Trekvaartplein om alles netjes geregeld te krijgen, ik wil iedereen bedanken en feliciteren die daar aan meegeholpen heeft."

Meer informatie: Antoine Theeuwen, antoine.theeuwen@gmail.com, 071-5215130