Kerstborrel

13 december 2013

Kerstborrel

100% sociaal
2013 was voor SP Leiden een goed jaar. Dankzij onze wethouder en raadsleden én actievoerders op straat hebben we heel wat voor elkaar gekregen. Zo hebben we die belachelijke ´ringweg´ dwars door de Kooi tegengehouden. Er is een Leids mantelzorgakkoord gesloten, de zorgveiling is afgeschaft. We blijven vechten tegen onnodige sloop, zoals van de Zeeheldenbuurt, en vóór betaalbare woningen. We staan voor een sterk armoedebeleid in onze stad. De SP is en blijft 100% sociaal.
We wensen u een heel goed 2014! Het wordt een belangrijk jaar, met gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart. Helpt u mee Leiden socialer te maken? Dat kan al heel simpel door in februari de verkiezingsposter op te hangen achter een raam. Vertel vrienden en kennissen over het goede werk van de SP. U kunt extra posters en verkiezingsmateriaal voor hen aanvragen. Hebt u daarnaast zin iets actiever mee te doen met de campagne? Er valt van alles te doen: folderen, flyeren, plakken, een marktkraam bemensen. Veel handen maken licht werk en het is nog gezellig ook.
Maar allereerst nodigen we u graag uit voor onze kerstborrel en opening van de nieuwe tentoonstelling in ons partijpand De SPeer. Neem gerust introducés mee. We zien uit naar uw komst!

Kerstborrel op vrijdag 20 december, vanaf 19:30 uur. Allen zijn welkom!

SPeer, Marnixstraat 18, Leiden.