De SP stond afgelopen zaterdag weer op de markt

9 januari 2014

De SP stond afgelopen zaterdag weer op de markt

Hoewel er nog geen verkiezingscampagne is, is het ook voor de SP weer heel gewoon om zich op de markt te presenteren. Afgelopen zaterdag presenteerde de Leidse SP zich vooral als 100% sociaal!

De kraam was nog niet helemaal klaar of de eerste belangstellende meldde zich al. Dat bleef een tijdlang zo doorgaan, de SP'ers hadden veel aanspraak.

De sponsjes waren weer zeer populair, er moest zelfs nieuwe voorraad worden gehaald. Inmiddels melden voorbijgangers zich die elke maand wel een sponsje meenemen. 'En die van vorige keer doet het nog steeds, meneer van de SP!'. Ook een aantal toeristen kwam lang, en een Engels stel dat al lang in Nederland woonde en veel belangstelling had. De raadsleden Louk Rademaker en Julian van der Kraats namen uitgebreid de tijd om met voorbijgangers te praten,

Het weer was goed, tot een uur of drie. Toen barstte in eens een flinke bui los. Gelukkig maakt de SP sinds december gebruik van een kraampje-met-dak-boven-het-hoofd. Ze hielden het dus droog en hoefden niet te schuilen bij de Waag.

Voor het eerst werd een nieuwe, lokale folder uitgedeeld, SP 100% sociaal!

Komt u ook een keer langs in februari?

Meer informatie bij Dirk van den Berg, dirkvdberg.sp@gmail.com of 06-549 222 38.