Werk maken van meedenken

22 maart 2015

Werk maken van meedenken

In het bestuursakkoord dat álle partijen in de Leidse raad met elkaar hebben gesloten (dus niet alleen de coalitiepartijen), is vastgelegd dat er overlegd gaat worden met partijen uit de stad die de afgelopen tijd initiatieven hebben ontplooid, om van hen te horen hoe we de samenwerking nog verder kunnen verbeteren.

De raad stelde daartoe afgelopen donderdag een nieuwe subcommissie in die daar aan gaat werken. SP-raadslid Julian van der Kraats wordt voorzitter van die commissie. Van der Kraats: “De gemeente Leiden is al op de goede weg om de samenwerking te verbeteren met partijen in de stad die goede ideeën hebben. Maar naar wat ik hoor van een aantal van die partijen is er zeker nog ruimte voor verbetering. Ik hoop dat het deze commissie lukt om de die voorstellen om het nog beter te doen boven water te krijgen. En ook om te zorgen dat de gemeente er vervolgens mee aan slag gaat natuurlijk”.