Update omtrent het coronavirus

15 maart 2020

Update omtrent het coronavirus

SP Leiden en omgeving legt alle publieksactiviteiten waarbij sprake is van mogelijk menselijk contact stil tot nader bericht in verband met coronavirus

In lijn met het besluit van het SP-partijbestuur heeft het afdelingsbestuur van de SP Leiden en omgeving besloten tot het – tot nader orde, maar in ieder geval tot en met 6 april a.s.- stilleggen van alle publieksactiviteiten die vanuit de afdeling plaatsvinden, om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen.

Het voorgaande betekent dat de volgende activiteiten voorlopig geen doorgang vinden:
- Afspraken in het kader van de SP-hulpdienst. Mensen die een afspraak hebben gemaakt voor een huisbezoek of in het afdelingspand aan de Marnixstraat 18, 2316 EN te Leiden zullen persoonlijk worden benaderd om een nieuwe afspraak te maken. Wilt u zelf contact opnemen met de SP-hulpdienst? Dat kan via: 06 46 65 33 16;
- Huis aan huisbezoeken in het kader van het bezoek van nieuwe SP-leden en acties;
- (Werk)bezoeken van de SP-fractie Leiden. Zo mogelijk wordt gezocht naar alternatieven (zoals contact per telefoon, e-mail);
- De geplande thema-avond over de vluchtelingencrisis op Lesbos van vrijdag 27 maart a.s. Gezocht zal worden naar een alternatieve datum, omdat de situatie op Lesbos actueel blijft en de lokale situatie voor de daar aanwezige vluchtelingen nog steeds verergert. Een oplossing blijft dus heel hard nodig!
Indien nodig zal het bestuur van SP-afdeling Leiden en omgeving leden van de SP, vrijwilligers en andere betrokkenen blijven informeren. Heeft u vragen, neem dan contact op.

Namens het bestuur van de SP Leiden en omgeving,
Han Dirks