Oproep inbreng verkiezingsprogramma

1 april 2020

Oproep inbreng verkiezingsprogramma

Geacht SP-lid,
Voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 heeft de SP-programmacommissie ons als afdelingsbestuur gevraagd inbreng te leveren voor het verkiezingsprogramma. Aangezien wij als afdelingsbestuur SP Leiden en omgeving hierin de afdeling vertegenwoordigen, zouden wij hier graag onze leden om hulp willen vragen. Normaal gesproken zou het afdelingsbestuur daarvoor een bijeenkomst plannen, maar gelet op de corona-voorschriften kan dat nu niet. Desondanks wil het afdelingsbestuur u als lid in de gelegenheid stellen om zich uit te spreken over het nog te schrijven SP-verkiezingsprogramma. Wat vindt u dat de toon moet zijn van het programma? Waar moeten de prioriteiten liggen? Wat voor voorstellen moeten er in dit programma te vinden zijn?

Graag horen wij uw ideeën hierover, zodat wij op basis daarvan de programmacommissie kunnen laten weten wat onze afdeling terug zou willen zien in het programma. Dit kan tot en met 5 april naar sp@leiden.nl.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Han Dirks